marți, 7 aprilie 2020

GENOCIDUL ÎMPOTRIVA CREȘTINILOR DIN NIGERIA CONTINUĂ ȘI ÎN TIMPUL PANDEMIEI. CEL PUȚIN 50 DE CREȘTINI AU FOST UCIȘI ÎN MARTIE 2020 DE CĂTRE VĂCARII MAHOMEDANI FULANI. ÎN IANUARIE ȘI FEBRUARIE AU FOST UCIȘI 350 DE CREȘTINI. ZECE CREȘTINI AU FOST UCIȘI ÎN PRIMELE DOUĂ ZILE DIN APRILIE. (scurtă anunțare a știrii; articole în engleză din 7 și 6 aprilie 2020). NE AMINTIM CĂ ÎN ANUL 2019 AU FOST UCIȘI 1.000 DE CREȘTINI ÎN NIGERIA. DE ASEMENEA, NE AMINTIM CĂ RĂUTATEA ROMÂNILOR ESTE MULT MAI MARE DECÂT A VĂCARILOR MAHOMEDANI EXTREMIȘTI DIN NIGERIA, CĂCI ÎN ROMÂNIA S-AU UCIS ANUL TRECUT 100.000 DE BEBELUȘI ÎN PÂNTECELE MAMELOR!!! IAR ACUM, ÎN TIMPUL PANDEMIEI, UCIDERILE DE PRUNCI PRIN AVORT AU CONTINUAT ÎN ROMÂNIA, CĂCI SUNT CONSIDERATE URGENȚE (ne amintim știrea din 30 martie 2020)!!! ÎN SCHIMB, MERSUL OAMENILOR LA BISERICI ESTE INTERZIS PRIN LEGE, DIN 25 MARTIE 2020, CĂCI ESTE PANDEMIE, IAR STATUL POARTĂ DE GRIJĂ CETĂȚENILOR!!! CE LEGI SATANICE!!! CE LEGIUITORI CUMSECADE!!!





Pr. prof. Ion Ciungu




“Nu vă temeţi de cei ce ucid trupul, iar sufletul nu pot să-l ucidă; temeţi-vă mai curând de acela care poate şi sufletul şi trupul să le piardă în gheena.” (Sfânta Evanghelie după Matei, capitolul 10, versetul 28) http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=10


Imagine de la ceremonii funerare din Nigeria, din aprilie 2019.






Despre faptul că în România uciderea bebelușilor continuă și în timpul pandemiei de coronavirus, (în timp ce oamenilor credincioși le este interzis prin lege să meargă la biserică în această perioadă), putem afla mai multe aspecte din articolul Se pot face întreruperi de sarcină în criza COVID - 19? Avort în pandemia generată de noul coronavirus în România, publicat în data de 30 martie 2020, pe website-ul de știri DC NEWS, de Anca Murgoci. https://www.dcnews.ro/se-pot-face-intreruperi-de-sarcina-in-criza-covid-19-avort-in-pandemia-generata-de-noul-coronavirus-in-romania_739492.html



Despre faptul că uciderea creștinilor continuă în Nigeria și în timpul pandemiei de coronavirus, când oamenii pașnici respectă legile statale de izolare la domiciliu, iar alții îi atacă și îi ucid, putem afla mai multe amănunte din articolelele de mai jos:

Pregnant woman killed in 'horrific' attacks on Christians during coronavirus lockdown, publicat în data de 7 aprilie 2020, pe website-ul londonez de știri creștine CHRISTIAN TODAY, de staff writer;



At least 50 Nigerian Christians killed by Fulani attacks in March, NGO reports, ppublicat în data de 7 aprilie 2020, pe website-ul american de știri creștine THE CHRISTIAN POST, de Samuel Smith;


Fulani Herdsmen in Nigeria Kill More than 60 Christians in Five Weeks, Sources Say, publicat în data de 7 aprilie 2020, pe website-ul american de știri creștine CHRISTIAN HEADLINES, de corespondent din Nigeria.


.....................................................

Aici am terminat de anunțat știrile respective.














































BIBLIA ESTE TRADUSĂ ACUM ÎN APROAPE 700 DE LIMBI, FOLOSITE DE APROXIMATIV 5, 7 MILIARDE DE OAMENI. PÂNĂ ÎN 2038 SUNT PREVĂZUTE TRADUCERI ALE BIBLIEI ÎN 1.200 DE LIMBI. (scurtă anunțare a știrii; articol în franceză din 3 aprilie 2020). NE AMINTIM CĂ ÎN LUME SUNT PESTE 7.000 DE LIMBI. POPULAȚIA LUMII ESTE ACUM DE 7,8 MILIARDE DE OAMENI. MÂNTUITORUL LUMII, DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS, A SPUS CĂ EVANGHELIA VA FI PROPOVĂDUITĂ LA TOATĂ LUMEA, APOI VA VENI SFÂRȘITUL. NE AMINTIM CĂ NOUL TESTAMENT ÎN LIMBA ROMÂNĂ A FOST TIPĂRIT PRIMA DATĂ ÎN ANUL 1648, LA ALBA-IULIA, IAR BIBLIA ÎNTREAGĂ ÎN LIMBA ROMÂNĂ A FOST TIPĂRITĂ PRIMA DATĂ ÎN 1688, LA BUCUREȘTI.









































































































































BISERICA SFÂNTULUI MORMÂNT DIN IERUSALIM SE ÎNCHIDE PE TERMEN NEDEFINIT PE FONDUL UNEI DISPUTE FEROCE CU ISRAELUL (articol în engleză din 25 februarie 2018; traducere).




BISERICA ÎNVIERII DIN IERUSALIM, NUMITĂ ȘI BISERICA SFÂNTULUI MORMÂNT, SE DESCHIDE IARĂȘI, MIERCURI 28 FEBRUARIE 2018, LA ORA 4 AM, DUPĂ VICTORIA LIDERILOR CREȘTINI ASUPRA POLITICIENILOR ISRAELIENI (articol în engleză din 27 februarie 2018; traducere).




DUPĂ DESCHIDEREA DIN NOU LA IERUSALIM A BISERICII ÎNVIERII, AMENINȚĂRILE POLITICIENILOR ISRAELIENI PERSISTĂ, SUBMINÂND PERSPECTIVELE DE PACE (articol în engleză din 5 martie 2018; traducere parțială).





























































































































CETĂȚENIE EUROPEANĂ ȘI CETĂȚENIE NAȚIONALĂ (2019 – ANUL CĂRȚII ÎN ROMÂNIA, PROGRAMUL NAȚIONAL „ROMÂNIA, CITEȘTE!” ) Biblia este cea mai citită carte din lume. Iisus, Învățătorul Suprem, se mai numește și Cuvântul Veșnic al lui Dumnezeu, Cuvânt Care a devenit Om (Ioan 1, 1-14). El este Persoana Divino-Umană Numărul Unu, Unică în Univers. Să-L citim!!!






























Un comentariu:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere