joi, 2 mai 2019

OMUL ESTE CREAT CU DEPLINĂ MĂIESTRIE CONFORM PROGRAMULUI LUI DUMNEZEU. ÎN A CINCEA SĂPTĂMÂNĂ DE SARCINĂ, ÎN SPROPULEȚUL CELULEI DE 2 MILIMETRI INIMA BEBELUȘULUI ÎNCEPE SĂ BATĂ … DUMNEZEU A PLĂNUIT PROGRAMUL CREAȚIEI NOASTRE, DAR ȘI AL MÂNTUIRII NOASTRE VEȘNICE PRIN IISUS. [Din fila de calendar creștin german LEBEN IST MEHR, pe anul 2019, luna mai, ziua a doua].. ÎNSĂ ÎN ROMÂNIA SE APLICĂ PROGRAMUL ATEISTO-SATANIST DE UCIDERE A COPIILOR ÎN PÂNTECELE MAMELOR LOR, ÎN FIECARE AN SE UCID 100.000 DE BEBELUȘI!!!!




Pr. prof. Ion Ciungu








În cartea biblică numită „Iov” găsim acest răspuns dat de Dumnezeu lui Iov:

"Unde erai tu, când am întemeiat pământul? Spune-Mi, dacă ştii să spui. Ştii tu cine a hotărât măsurile pământului sau cine a întins deasupra lui lanţul de măsurat? În ce au fost întărite temeliile lui sau cine a pus piatra lui cea din capul unghiului, Atunci când stelele dimineţii cântau laolaltă şi toţi îngerii lui Dumnezeu Mă sărbătoreau? Cine a închis marea cu porţi, când ea ieşea năvalnică, din sânul firii, Şi când i-am dat ca veşmânt negura şi norii drept scutece, Apoi i-am hotărnicit hotarul Meu şi i-am pus porţi şi zăvoare Şi am zis: Până aici vei veni şi mai departe nu te vei întinde, aici se va sfărâma trufia valurilor tale? Ai poruncit tu dimineţii, vreodată în viaţa ta, şi i-ai arătat aurorei care este locul ei, Ca să apuce pământul de colţuri şi să scuture pe nelegiuiţi de pe pământ?” (Iov, capitolul 38, versetele 4-13). http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?cap=38&id=42






Donnerstag, 02. Mai 2019





Du bist es ja auch, der meinen Körper und meine Seele erschaffen hat, kunstvoll hast du mich gebildet im Leib meiner Mutter. Psalm 139,13.
(Tot Tu ești într-adevăr Cel Care ai creat corpul meu și sufletul meu, cu deplină măiestrie m-ai format în trupul mamei mele.)




Der Mensch - kunstvoll gebildet! (Omul – creat cu măiestrie deplină)






Sunt uimit când văd un bebeluș nou-născut și când îmi dau seama cum s-a ajuns la așa ceva : Ca din nimic” vine la existență o viață nouă într-o viață deja existentă.

Deja în a 5-a săptămână de sarcină începe să bată inimioara în stropulețul de celulă de 2 mm.

În a 6-a și a 7-a săptămână de sarcină se dezvoltă capul, gâtul, urechile, nasul și gura. Acestea sunt ușor de recunoscut și dau deja o oarecare personalitate stropulețului de 4-5 mm.

În a 7-a săptămână sunt create primele fire de mușchi și embrionul face primele sale mișcări.

În săptămâna a 9-a și a 10-a își încep lucrarea celulele nervoase și anumite părți ale creierului și bebelușul poate acum să perceapă primele impresii senzoriale ca sentimentele și durerea.

La sfârșitul lunii a 3-a omul este aproape complet, de la rădăcina dintelui până la unghiile picioarelor. Căscatul, înghițitul și sughițul aparțin acum de rutina zilnică a micuțului făt.

În săptămâna a 13-a sunt așa de bine dezvoltate canalul auditiv și oscioarele auditive, încât percep ritmul cardiac și procesele digestive ale mamei. În plus, micuții pot distinge acum între lumină și întuneric.

În următoarele luni, bebelușul crește spre un om viabil.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Creatorul își cunoaște în mod deplin toate creaturile, El știe și cum să le păstreze pentru eternitate. După cum ne-a planificat într-un mod perfect, tot așa a planificat și programul pentru mântuirea noastră veșnică.

Frage


Ce te împiedică să te încrezi în Acest Planificator și Creator ?


Tipp


În calitate de creatură a lui Dumnezeu, dumneavoastră puteți să participați și la programul Lui de mântuire. Numele de cod : Iisus.





1.    Mose 1,26-31



Facerea (Geneza) 1, 26-31:


……………………………………………………………………………………………….

Aici am terminat de tradus din articolul respectiv.


“Că Tu ai zidit rărunchii mei, Doamne, Tu m-ai alcătuit în pântecele maicii mele. Te voi lăuda, că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrurile Tale şi sufletul meu le cunoaşte foarte. Cele nelucrate ale mele le-au cunoscut ochii Tăi şi în cartea Ta toate se vor scrie; zi de zi se vor săvârşi şi nici una din ele nu va fi nescrisă. Iar eu am cinstit foarte pe prietenii Tăi, Dumnezeule, şi foarte s-a întărit stăpânirea lor.” [Psalm 138, 13-17 ; (în unele Biblii, Psalm 139)].Psalm 138, versetele 13-17, Biblia Ortodoxă, http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=65&cap=138

Psalm 139, în Biblia Protestantă, https://biblia.resursecrestine.ro/psalmii/139





..........................

Despre faptul că în România se omoară anual 100.000 de bebeluși am aflat din articolul Cine sunt oamenii care protestează 40 de zile la Timişoara faţă de avorturi. „Sunteţi stăpâni pe trupul vostru! Dar aici vorbim despre un alt trup“, publicat în data de 7 martie 2019, pe site-ul ziarului Adevărul, de Stefan Both.


.............................

S-ar putea întâmpla să dorim să (re)vedem următoarele articole:

ÎN RUSIA, ÎN 2018, PĂCATELE AVORTURILOR AU SCĂZUT CU APROAPE 10%, DATORITĂ PROGRAMULUI DE ÎNGIJIRE OBSTETRICĂ IMPLEMENTAT DE PREȘEDINTELE RUSIEI, VLADIMIR PUTIN. (articol în engleză din 24 aprilie 2019; scurtă anunțare a știrii). ÎN ROMÂNIA SE FAC 100.000 DE AVORTURI ANUAL!!! PREȘEDINTELE ROMÂNIEI, KLAUS IOHANNIS, IMPLEMENTEAZĂ VREUN PROGRAM DE ÎNGRIJIRE OBSTETRICĂ???








BIONICA (4): ÎNVĂȚĂM DIN IDEILE LUI DUMNEZEU, DIN INFORMAȚIILE, DIN CONCEPTELE PUSE DE DUMNEZEU ÎN DIFERITE FORME DE VIAȚĂ. ASTĂZI, DESPRE FAPTUL CĂ NUMAI PARȚIAL POT FI REPRODUSE TEHNIC CONCEPTELE BIOLOGICE, CELE MAI MULTE DINTRE ELE TRECÂND DINCOLO DE TOT CEEA CE ESTE UMAN. A-L NEGA PE DUMNEZEU ESTE O STUPIDITATE AUTOIMPUSĂ. [din fila de calendar german LEBEN IST MEHR, din ziua de sâmbătă, 13 aprilie 2019.]































































































DESPRE FANATISMUL ATEIST (fanaticii atei au omorât mult mai mulți oameni decât Extremiștii Islamici și Inchiziția laolaltă). 










ÎNVĂȚĂMÂNTUL E ÎNCĂ CONSTRUIT PE O PLATFORMĂ ATEISTĂ (în Rusia, 2017), (tineretul și educația în Rusia, interviu cu rectorul Universității Ortodoxe din Moscova). 































 SUFLETELE CHINEI, REVENIREA RELIGIEI DUPĂ MAO, publicat în data de 19 mai 2017.










 CHINA CREȘTINĂ - O STEA LA RĂSĂRIT, publicat în data de 2 noiembrie 2015.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu