duminică, 17 martie 2019

UNGARIA CREȘTINĂ LUCREAZĂ CONSECVENT PENTRU SUSȚINEREA VIEȚII DE FAMILIE, PENTRU REDUCEREA AVORTURILOR. (articol în engleză din 17 martie 2019; scurtă anunțare a știrii). ROMÂNIA CREȘTINĂ AR TREBUI SĂ IA EXEMPLU DE LA UNGARIA!




Pr. prof. Ion Ciungu





“Că Tu ai zidit rărunchii mei, Doamne, Tu m-ai alcătuit în pântecele maicii mele. Te voi lăuda, că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrurile Tale şi sufletul meu le cunoaşte foarte. Cele nelucrate ale mele le-au cunoscut ochii Tăi şi în cartea Ta toate se vor scrie; zi de zi se vor săvârşi şi nici una din ele nu va fi nescrisă. Iar eu am cinstit foarte pe prietenii Tăi, Dumnezeule, şi foarte s-a întărit stăpânirea lor.” [Psalm 138, 13-17 ; (în unele Biblii, Psalm 139)].
Psalm 138, versetele 13-17, Biblia Ortodoxă, http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=65&cap=138


Psalm 139, în Biblia Protestantă, https://biblia.resursecrestine.ro/psalmii/139










………………..





 „Astăzi, Guvernul Ungariei cheltuie aproape 5% din PIB-ul său pe recompense pentru acele persoane din această națiune predominant creștină care se căsătoresc și au copii – multe dintre acestea.”  



Astfel că, din anul 2010, de când Viktor Orbán a reluat controlul guvernului în Ungaria, numărul căsătoriilor a crescut cu 43% (cel mai mare număr în 20 de ani), numărul divorțurilor a scăzut cu 22,5%, fertilitatea a crescut cu 21%, iar avorturile au scăzut cu 33,5%.



Guvernul Ungariei îi ajută pe părinții care au copii să-și cumpere case și mașini, acordând concediu de maternitate până la trei ani, primele șase luni fiind plătite.



Așa am aflat din articolul 'Make Families Great Again': Hungary seeing more babies, less abortions through pro-family policies, publicat în data de 17 martie 2019, pe site-ul american de știri creștine THE CHRISTIAN POST, de Samuel Smith.

.......................................................



Aici am terminat de anunțat știrea respectivă.



S-ar putea întâmpla să dorim să (re)vedem următoarele articole:




Despre seriozitatea creștină a ungurilor:













Despre apărarea vieții copilului nenăscut și despre unii care susțin uciderea bebelușilor prin avort:











PROIECT DE LEGE CARE INTERZICE AVORTUL (în SUA) (a. Proiect de Lege care interzice avortul în SUA ; b. Avorturile în România)















Polonia are una dintre cele mai restrictive legi cu privire la avort în Europa. Nu degeaba polonezii L-au declarat în 2016 pe Iisus drept Rege al Poloniei : IISUS A FOST DECLARAT REGE AL POLONIEI (Sâmbătă 19 noiembrie, 2016)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu