sâmbătă, 25 august 2018

UNGARIA ARE POLITICI PRO FAMILIE CARE FAC SĂ SCADĂ AVORTURILE (articol în engleză din 24 august 2018; scurtă anunțare a știrii)



de pr.prof. Ion Ciungu





“Că Tu ai zidit rărunchii mei, Doamne, Tu m-ai alcătuit în pântecele maicii mele. Te voi lăuda, că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrurile Tale şi sufletul meu le cunoaşte foarte. Cele nelucrate ale mele le-au cunoscut ochii Tăi şi în cartea Ta toate se vor scrie; zi de zi se vor săvârşi şi nici una din ele nu va fi nescrisă. Iar eu am cinstit foarte pe prietenii Tăi, Dumnezeule, şi foarte s-a întărit stăpânirea lor.” [Psalm 138, 13-17 ; (în unele Biblii, Psalm 139)].
Psalm 138, versetele 13-17, Biblia Ortodoxă, http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=65&cap=138
Psalm 139, în Biblia Protestantă, https://biblia.resursecrestine.ro/psalmii/139





………………..


Despre faptul că creștinii americani lucrează pentru a desființa decizia Roe v. Wade din 1973 care a legalizat avortul în SUA ne amintește articolul To end abortion, don’t ban it. Support families instead. , publicat în data de 24 august 2018 pe site-ul american din Washington D.C., Religion News Service, de Katelyn Beaty.



Tot din acest articol am aflat faptul că chiar dacă s-ar desființa acea decizie, totuși avortul nu ar ajunge să fie scos total în afara legii, și prin urmare unele femei tot ar mai recurge la avort, căci nu sunt programe sociale de sprijin suficiente pentru ajutorarea femeilor vulnerabile economic. În acest context, autoarea articolului a dat exemplul Ungariei în care politicile pro familie au dus la scăderea avorturilor cu 30% pe o perioadă de 7 ani dropped . De asemenea, a scăzut numărul divorțurilor, a crescut numărul căsătoriilor și numărul nașterilor.   

.......................................................


Aici am terminat de anunțat știrea respectivă.



S-ar putea întâmpla să dorim să (re)vedem următoarele articole:




Despre seriozitatea creștină a ungurilor:







Despre apărarea vieții copilului nenăscut și despre unii care susțin uciderea bebelușilor prin avort:






PROIECT DE LEGE CARE INTERZICE AVORTUL (în SUA) (a. Proiect de Lege care interzice avortul în SUA ; b. Avorturile în România)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu