vineri, 26 octombrie 2018

AVORTURILE AU SCĂZUT CU 2/3 ÎN RUSIA, ÎNCEPÂND DIN ANUL 2000 PÂNĂ ACUM. PATRIARHUL KIRILL AL RUSIEI S-A ADRESAT DE DOUĂ ORI DUMEI DE STAT CERÂND SĂ SE GĂSEASCĂ O SOLUȚIE PENTRU NUMĂRUL ÎNGROZITOR DE MARE AL AVORTURILOR (articol în engleză din 26 oct. 2018; scurtă anunțare a știrii)



de pr.prof. Ion Ciungu




“Că Tu ai zidit rărunchii mei, Doamne, Tu m-ai alcătuit în pântecele maicii mele. Te voi lăuda, că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrurile Tale şi sufletul meu le cunoaşte foarte. Cele nelucrate ale mele le-au cunoscut ochii Tăi şi în cartea Ta toate se vor scrie; zi de zi se vor săvârşi şi nici una din ele nu va fi nescrisă. Iar eu am cinstit foarte pe prietenii Tăi, Dumnezeule, şi foarte s-a întărit stăpânirea lor.” [Psalm 138, 13-17 ; (în unele Biblii, Psalm 139)].
Psalm 138, versetele 13-17, Biblia Ortodoxă, http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=65&cap=138
Psalm 139, în Biblia Protestantă, https://biblia.resursecrestine.ro/psalmii/139
…………………………………………….





……………………………………………….




Cea mai importantă lucrare socială a Bisericii este lupta contra avortului, așa a spus Patriarhul Kirill al Rusiei.


În anul 2.000 erau 2.138.000 de avorturi înregistrate în Rusia, iar în 2017 erau 779.999, o scădere foarte serioasă, de 63,5%, după cum a spus viceprim-ministrul Tatiana Golikova.


Așa am aflat din articolul ABORTION DOWN 2/3 IN RUSSIA SINCE 2000 , publicat în data de 26 octombrie 2018, pe site-ul ortodox rus ORTHODOX CHRISTIANITY.

…………………………………………………………………


Aici am terminat de anunțat știrea respectivă.



S-ar putea întâmpla să dorim să (re)vedem și următoarele articole:






PROIECT DE LEGE CARE INTERZICE AVORTUL (în SUA) (a. Proiect de Lege care interzice avortul în SUA ; b. Avorturile în România)











Polonia are una dintre cele mai restrictive legi cu privire la avort în Europa. Nu degeaba polonezii L-au declarat în 2016 pe Iisus drept Rege al Poloniei :
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu