miercuri, 27 martie 2019

SUA CREȘTINĂ LUCREAZĂ CONSECVENT PENTRU COMBATEREA AVORTURILOR. (articol în engleză din 26 martie 2019 ; scurtă anunțare a știrii). NE AMINTIM CĂ MISSISSIPPI  ESTE STATUL CEL MAI SIGUR PENTRU COPIII NENĂSCUȚI. ROMÂNIA CREȘTINĂ AR TREBUI SĂ IA EXEMPLU DE LA SUA ÎN ACEASTĂ PRIVINȚĂ.




Pr. prof. Ion Ciungu


“Că Tu ai zidit rărunchii mei, Doamne, Tu m-ai alcătuit în pântecele maicii mele. Te voi lăuda, că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrurile Tale şi sufletul meu le cunoaşte foarte. Cele nelucrate ale mele le-au cunoscut ochii Tăi şi în cartea Ta toate se vor scrie; zi de zi se vor săvârşi şi nici una din ele nu va fi nescrisă. Iar eu am cinstit foarte pe prietenii Tăi, Dumnezeule, şi foarte s-a întărit stăpânirea lor.” [Psalm 138, 13-17 ; (în unele Biblii, Psalm 139)].
Psalm 138, versetele 13-17, Biblia Ortodoxă, http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=65&cap=138


Psalm 139, în Biblia Protestantă, https://biblia.resursecrestine.ro/psalmii/139










………………..





Despre faptul că dolarii contribuabilului american nu vor mai fi folosiți pentru a finanța avorturile în străinătate am aflat din articolul Trump admin. to expand Mexico City Policy, crack down on funding abortions abroad, publicat în data de 26 martie 2019, pe site-ul american de știri creștine THE CHRISTIAN POST, de Michael Gryboski.



Din acest articol observăm că președintele SUA, Donald Trump, a făcut mai mult decât să oprească politicile pro-avort ale președintelui Barack Obama, adică el restabilește și extinde politicile pro-viață ale președintelui Ronald Reagan.

.......................................................



Aici am terminat de anunțat știrea respectivă.



S-ar putea întâmpla să dorim să (re)vedem următoarele articole:





Despre seriozitatea creștină a ungurilor:





















Despre apărarea vieții copilului nenăscut și despre unii care susțin uciderea bebelușilor prin avort:




















PROIECT DE LEGE CARE INTERZICE AVORTUL (în SUA) (a. Proiect de Lege care interzice avortul în SUA ; b. Avorturile în România)






















Polonia are una dintre cele mai restrictive legi cu privire la avort în Europa. Nu degeaba polonezii L-au declarat în 2016 pe Iisus drept Rege al Poloniei : IISUS A FOST DECLARAT REGE AL POLONIEI (Sâmbătă 19 noiembrie, 2016)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu