joi, 27 iunie 2019

ÎN MALI, UN SAT CREŞTIN A FOST NIMICIT TOTAL (100 DE PERSOANE AU FOST UCISE: BĂRBAŢI, FEMEI, COPII) DE MAHOMEDANI FULANI ÎN 9 IUNIE 2019. (articol în engleză din 26 iunie 2019; scurtă anunţare a ştirii). CE RĂI SUNT ACEI MAHOMEDANI ÎNAPOIAȚI!!! CREDEM CĂ ROMÂNII SUNT OAMENI MAI EDUCAȚI ȘI MAI MILOȘI??? ÎN ROMÂNIA MEDICII DRACULUI UCID ÎN FIECARE ZI APROXIMATIV 277 DE BEBELUȘI, PE BAZA LEGILOR FĂCUTE DE PARLAMENTARII DAȚI DRACULUI. NU SUNT CREȘTINI SUFICIENȚI CARE SĂ STRICE LEGILE DRACULUI???!!!



Pr. prof. Ion Ciungu











Mântuitorul lumii, Domnul nostru Iisus Hristos, spune celor care Îl urmează astfel: „Dacă vă urăște pe voi lumea, să știți că pe Mine mai înainte decât pe voi M-a urât. Dacă ați fi din lume, lumea ar iubi ce este al său; dar pentru că nu sunteți din lume, ci Eu v-am ales pe voi din lume, de aceea lumea vă urăște. Aduceți-vă aminte de cuvântul pe care vi l-am spus: Nu este sluga mai mare decât stăpânul său. Dacă M-au prigonit pe Mine, și pe voi vă vor prigoni; dacă au păzit cuvântul Meu, și pe al vostru îl vor păzi.” (Sfânta Evanghelie după Ioan, capitolul 15, versetele 18-20).https://biblia.resursecrestine.ro/ioan/15
…………………



Despre masacrarea creştinilor în Sobame Da, lângă oraşul Sanga, regiunea Mopti, am aflat din articolul Christian Village in Mali 'Virtually Wiped Out' After Jihadists Massacre 100 Men, Women, Children, publicat în data de 26 iunie 2019, pe site-ul american de ştiri creştine Christian Broadcasting Network (CBN), de Emily Jones.

..........................................................................................................

Aici am terminat de anunțat știrea respectivă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu