duminică, 8 iulie 2018

IISUS NICIODATĂ NU-I TRATEAZĂ PE OAMENI ALTFEL DECÂT CU RESPECT PERFECT, CU DRAGOSTE ȘI DUIOȘIE; AȘA A SPUS RECENT ARHIEPISCOPUL ANGLICAN JUSTIN WELBY REFERINDU-SE ȘI LA PROBLEMELE DE SĂNĂTATE A DOUĂ DIN FETELE SALE, UNA CU PROBLEME DE SĂNĂTATE MINTALĂ, IAR ALTA CU DISPRAXIE (articol din 6 iulie 2018; scurtă anunțare a știrii)



de pr.prof. Ion Ciungu




"Veniţi la Mine toţi cei osteniţi şi împovăraţi şi Eu vă voi odihni pe voi.
Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi-vă de la Mine, că sunt blând şi smerit cu inima şi veţi găsi odihnă sufletelor voastre. Că jugul Meu e bun şi povara Mea este uşoară." (Mt 11, 28-30).

"Şi toată mulţimea căuta să se atingă de El, că putere ieşea din El şi-i vindeca pe toţi." (Lc 6, 19).

……………………………………….








Înalt Prea Sfințitul Justin Welby, Arhiepiscopul Anglican de Canterbury, cu două din fiicele sale: Ellie, 24 de ani, și Katharine, 32 de ani.





“Ceea ce eu observ la Iisus este faptul că El niciodată nu-i tratează pe oameni altfel decât cu respect perfect, cu dragoste și cu duioșie. Așa că El niciodată nu manipulează, niciodată nu pune presiune pe oameni, niciodată nu-i tratează în vreun alt fel decât tu sau eu am vrea să fim tratați. Și în mod evident este drept să te rogi, rugăciunea înseamnă pur și simplu să aduci ceea ce este în inima ta în fața lui Dumnezeu. Și uneori El și schimbă situația pe care ai adus-o.” Așa am aflat din articolul Why the archbishop of Canterbury doesn't pray for his daughter's disability to be healed , publicat în data de 6 iulie 2018 pe site-ul nondenominațional de știri creștine Christian Today din Londra, de Christian Today staff writer.

…………………………..

Aici am terminat de anunțat știrea respectivă.



Cu această ocazie ne putem aminti de faptul că, din toată lumea, în jurul lui Iisus se adună oamenii asupriți de probleme și de patimi, pentru a se vindeca :


„Din toată lumea asupriţii
În jurul Lui s-au grămădit
Şi vijeliile de patimi
La glasul Lui au amuţit.”





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu