duminică, 3 februarie 2013

Rugăciunea




            Rugăciunea se întemeiază pe credinţă: că există Dumnezeu, în faţa căruia îmi fac rugăciunea; există un Atotputernic care ţine în mâinile Sale toată creatura şi care a dat făpturilor Sale voci diferite, pentru a comunca între ele, El însuşi neavând nevoie de voce; trag nădejdea că rugăciunea mea va ajunge la El, sau mai bine zis, va trece direct din inima mea în urechea Sa. Corespondenţa fiului cu tatăl său, sau cu mama sa, cu fraţii şi surorile, tatălui cu copiii, a prietenilor între ei, când toţi aceştia se află departe unii de alţii, se întemeiază tot pe credinţă. Toţi sunt convinşi, atunci când scriu scrisori, că cei cărăra le scriu sunt în viaţă; speră că ceea ce au vrut să comunice prin scris, ajungând la destinaţie, va produce în conştiinţa destinatarilor reprezentări, gânduri, sentimente în concordanţă cu cele scrise şi că vor răspunde în acelaşi mod. Întocmai şi în viaţa de fiecare zi, în multe privinţe ne călăuzim de credinţă şi speranţă. Cu atât mai mult în universul spiritual, în care trebuie să «umblăm prin credinţă, nu prin vedere» (II Corinteni 5,7).”

(Sfântul Ioan de Kronstadt,  Viaţa mea în Hristos, ed. Sofia, Bucureşti, 2005, p 415).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

“NĂDEJDEA MEA E DUMNEZEU,/ PUTEREA LUI E MARE!/” ... Mulțumim frumos grupului de tineri din OASTEA DOMNULUI, de la Dumbrăveni (Suceava), pentru cântarea NĂDEJDEA MEA E DUMNEZEU! https://www.facebook.com/ion.ciungu.79/videos/1193637888483068 ... Oastea Domnului este „Aflarea și vestirea lui IISUS HRISTOS CEL RĂSTIGNIT”. Oastea Domnului a fost înființată în România la Sibiu, în anul 1923, de preotul ortodox Iosif Trifa (1888-1938). Multe necazuri a avut acest om al lui Dumnezeu! Trei copii și soția i-au murit. A rămas cu un singur copil (Titus Gheorghe, rămas orfan de mamă de la trei ani). Dacă în anul 1935 preotul Iosif Trifa a fost caterisit de mitropolitul ortodox Nicolae Bălan, lucrarea Oastei Domnului a fost binecuvântată, în anul 1936, de cardinalul greco-catolic Iuliu Hossu. Biserica Ortodoxă Română a anulat în anul 1990 caterisirea din 1935. ... Oastea Domnului este o mișcare de înviorare a credinței creștine, de combatere a păcatelor în general, iar în special de combatere a înjurăturilor, alcoolismului, fumatului, avortului etc. ... Mulțumesc frumos, de asemenea, persoanelor de la Facebook pentru că mi-au amintit azi, 2 mai 2024, despre cântarea NĂDEJDEA MEA E DUMNEZEU, pe care am postat-o în urmă cu 7 ani! ... Slavă Tatălui și Fiului și Sfântului Duh acum și pururea și în vecii vecilor! Amin!

Pr. prof. Ion Ciungu     https://www.facebook.com/photo/?fbid=2933231550150669&set=a.711891222284724   https://www.facebook.com/io...